15

کسب دو مدال برنز توسط کودکان کواری در دهمین دوره مسابقات ملی کودکان هوشمند 

  • کد خبر : 10247
  • 10 مرداد 1401 - 12:49
کسب دو مدال برنز توسط کودکان کواری در دهمین دوره مسابقات ملی کودکان هوشمند 
دو نابغه کواری توانستند با کسب امتیازات لازم در دهمین دوره مسابقات ملی کودکان هوشمند “محاسبات ذهنی با چرتکه” دارای رتبه های برتر شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، مسابقات ملی محاسبات ذهنی با چرتکه با عنوان دهمین جشنواره کودکان هوشمند در رده های مختلف سنی، در سالن سرپوشیده شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران، به کار خود پایان داد و دو نابغه کواری توانستند با کسب امتیازات لازم حائز رتبه های برتر شوند.

در این رقابت ها به ترتیب سارینا شفیعی برگزیده گروه B متولد سال ۱۳۹۲ از شهر مظفری و الیسا سرافرازی برگزیده گروه B متولد سال ۱۳۹۳ از شهر کوار توانستند مقام سوم مسابقات را از آن خود کنند و صاحب دو مدال ارزشمند برنز شدند.

عباس شفیعی مظفری سرپرست تیم چرتکه استان فارس، که به عنوان نماینده برگزیده کشوری انتخاب شد، سطح مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و از عملکرد شاگردان خود در این دوره از مسابقات ابراز رضایت کرد.

این مسابقات در سنین مختلف و ۶ گروه برگزار شد و از استان فارس ۱۴ نفر در این مسابقات شرکت داشتند که ۲نفر صاحب گردن آویز نقره و ۱۲ نفر گرد آویز برنز را دریافت کردند.

در این رقابت‌ها ۵۴۰ کودک و نوجوان ایرانی شامل ۲۷۲ پسر و ۲۸۶ دختر با یکدیگر به رقابت پرداختند و با مشخص شدن نفرات برتر، افراد اعزامی به مسابقات بین المللی ۲۰۲۲ کره جنوبی مشخص شدند که حدود ۵۰ کودک و نوجوان ایرانی آذر ماه سال جاری به مسابقات بین المللی ۲۰۲۲ کره جنوبی اعزام می شوند.

قابل ذکر است رقیه جفاجو سرمربی‌ تیم دو نفره اعزامی به این رقابت‌ها بود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10247

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.