10

کوار آماده ی استقبال از مهمانان نوروزی

  • کد خبر : 16524
  • 27 اسفند 1401 - 16:36
کوار آماده ی استقبال از مهمانان نوروزی
مسئول گردشگری کوار از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، حدادی مسئول نمایندکی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کوار طی گفتگو با خبرنگار بهارکوار از آمادگی کوار جهت پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد.

وی برنامه های نوروز 1401 را تشریح کرد و گفت: برای نوروز سیه چادر هایی جهت عرضه صنایع دستی در ورودی کوار از سمت شابهرامی و در محور کمربندی برپا میشود.

وی افزود: با هماهنگی دهیار روستای هورباف نیز یک کمپین در میدان هورباف احداث میشود.

حدادی در رابطه با محل اسکان های مسافرین گفت: 5 مدرسه 43 کلاسه برای اسکان مسافرین اماده میباشد. همچنین اقامتگاه بوم گردی دشتک با ۳ اتاق و پذیرش ۱۵نفر، مجتمع گردشگری ایران زمین با ۵ سوئیت و حسینیه شهراکبرآباد نیز آماده پذیرش مسافرین نوروزی میباشند.

مسئول گردشگری کوار افزود: اسکان رایگان در روستای آبگرم نیز با هماهنگی افراد همجون هرسال برنامه ریزی شده است. البته جهت افزایش مسافرین نوروزی مدرسه ها و سالن های ورزشی نیز برا استفاده آماده هستند.

وی بیان کرد:شهرداری نیز پارک مسافر در بولوار شهید استوار که دارای آلاچیق و امکانات می باشد، برای مسافرین آماده کرده است.

حدادی یاداور شد:جاده شاه غیب و بندبهمن باید اماده سازی شوند که شهرداری و اداره راه قول هایی داده‌اند اما هنوز عملی نشده است.

مسئول میراث فرهنگی کوار در پایان گفت: شهرداری طسوج نیز موظف شده است که به شاهزاده ابوالقاسم نیز رسیدگی و مشکل آبرسانی آن جهت استفاده مسافرین موقتا حل نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16524

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.