15

یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار برگزار شد

  • کد خبر : 22864
  • 06 آذر 1402 - 17:03
یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار برگزار شد
یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار، عصر روز گذشته با حضور خیل مردم ولایت مدار این شهرستان در مصلای۱۴ معصوم(ع) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن گرامیداشت هفته بسیج مقام والای شهیدان را تکریم نمود و گروه سرود شمیم وصال از روستای ولی عصر به اجرای سرود پرداختند.

جمع خوانی شعر حماسی “ای لشکر صاحب زمان” که تداعی کننده شور و حال سال های دفاع مقدس است، از دیگر برنامه های یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان کوار بود و حاج میثم فتاحی نیز در این مراسم به مداحی پرداخت.

سخنران یادواره شهدای شهرستان کوار سردار عبدالفتاح اهوازیان بود که طی سخنانی مقاومت مردم غزه را مثال زدنی خواند و گفت: اگر چه رسانه ها بیشتر به جنبه منفی جنگ در غزه و کودک کشی و گریه و از دست دادن عزیزان پرداخته اند، اما مقاومت مردم غزه ستودنی است و آن ها با وجود قطعی برق در اقدامی ابتکاری از پنل های خورشیدی استفاده می کنند.

وی افزود: به طور میانگین هر کدام از زنان غزه بین ۱۳ تا ۱۸ بچه به دنیا می آورد و اوج روحیه مقاومت آن جا است که از زنی که ۱۴ نفر از اعضای خانواده خود را از دست داده، می پرسند چه احساسی داری و او در پاسخ با صلابت می گوید: همه عزیزانم فدای فلسطین باد.

این پیشکسوت دفاع مقدس و راوی برجسته کشوری در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ویژه سردار سلیمانی در اشاعه روحیه مقاومت در منطقه پرداخت و اظهار داشت: اخلاق و منش سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، مردمان سوریه را نیز تحت تاثیر قرار داد و فلسطین را هم به مقاومت بیش از پیش وداشت، چرا که او به جبهه مقاومت در فلسطین و غزه گفته بود با همین امکانات عادی از خود دفاع کنید و با همین بیل و کلنگ هایی که دارید به حفر تونل بپردازید.

وی در ادامه با اشاره به ترس اسرائیل از سربازان مقاومت گفت: در ذکر نمونه ای از ترس سربازان اسرائیلی از نیروهای مقاومت، همین بس که با ورود تانک های اسرائیلی به غزه، سربازان اسرائیلی از ترس جرات پیاده شدن از تانک ها را نداشتند و سربازان غزه به وسیله برق فشار قوی تانک های آنان را که قصد تخریب منزل رئیس دفتر حماس را داشتند، منفجر نمودند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22864

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.