16

یک حقوق معوقه کارگران سد کوار پرداخت شد / وعده پرداخت 2 حقوق دیگر در هفته آینده

  • کد خبر : 21246
  • 26 مرداد 1402 - 0:48
یک حقوق معوقه کارگران سد کوار پرداخت شد / وعده پرداخت 2 حقوق دیگر در هفته آینده
نماینده مردم شهرستان های کوار،سروستان و خرامه خاطر نشان کرد: حقوق معوقه کارگران سد شهید سلیمانی کوار تا هفته آینده پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، کارگران سد شهید سلیمانی کوار به دلیل عدم پرداخت حقوق 3 ماه چندروزی اعتصاب نمودند که بهارکوار نیز گزارشی درخصوص این موضوع منتشر نمود. البته شایان ذکر است در هفته های اخیر نیز پیگیری هایی از سوی اداره کار صورت گرفت اما اینبار خبرنگار این رسانه در تاریخ 22 مردادماه به سراغ نماینده مردم شهرستان کوار رفت تا این مطالبه به حق کارگران را پیگیری نماید.

عبدالعلی رحیمی مظفری اظهار نمود: متاسفانه در چندماه اخیر سال جاری به جز ماه اول که ما اعتباری از سال قبل برای سد شهید سلیمانی کوار داشتیم، هیچ اعتباری به هیچ کدام از پروژه های مشابه در سطح کشور تخصیص داده نشده است.

وی افزود: اما با این وجود پیگیری هایی صورت گرفت و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای امورات اجرایی سد از قبیل حقوق کارگران، خرید مصالح و هزینه های دیگر پیمانکاران از محل اعتبارات وزارت نیرو جذب گردیده است.

نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار بهارکوار وعده پرداخت دو یا سه حقوق کارگران سد را داد و گفت: ان شاالله تا یک هفته آینده با تخصیص این اعتبار، مشکل حقوق کارگران حل خواهد شد و دو یا سه حقوق آنان پرداخت می شود.

امروز (25 مردادماه) با پیگیری از کارگران سد متوجه شدیم یک حقوق معوقه آنان پرداخت شده است. انشالله در هفته آینده نیز با توجه به اینکه مرداد به پایان رسیده است و یک حقوق دیگر اضاف شد، مابقی حقوق معوقه کارگران سد شهید سلیمانی شهرستان کوار پرداخت گردد تا کام خود و خانواده اشان شیرین شود!

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21246

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 4
  1. “…مابقی حقوق معوقه کارگران سد شهید سلیمانی شهرستان کوار پرداخت گردد تا کام خود و خانواده اشان شیرین شود!”
    [همچین نوشتید کام خود کارگران و خانواده هایشان شیرین شود هر کی ندونه فکر میکنه به هر کارگر یک باب منزل رایگان قراره بدن!
    حالا دیگه پرداخت نصفه نیمه حق و حقوق کارگر هم شده دستاورد و فتح الفتوح! اون هم حقوقی که کاملش رو هم بدن باز در حق کارگر ظلمه.
    راستی گزارش چند هفته قبل درباره بهره برداری آزمایشی سد کوار در امسال و پایان خوش تشنگی 40 ساله و …، با اون همه هلی شات و ژستهای خبری 20:30 و .. در کنار این خبر بذارید تا ببینیم کدومش راسته

  2. فقط دروغ،پس چرا امروز که استاندار فارس با نماینده اومدن،حرفی نزدن،شاید این هفته بیاید شاید،اومدن فقط چندتا عکس گرفتن و رفتن.

    • سلام اتفاقا امروز پیگیری هایی کردیم میزاریم سایت…

      بله متاسفانه وعده عمل نشده

  3. سلام چرا پیام منو انتشار نمیدید
    من از نماینده محترم جناب آقای رحیمی سوال دارم دلیل این همه دروغ و وعده وعید چیه؟ مردم را چی فرض کردن؟
    این پروژه ده سال دیگه هم آبگیری نمیشه چرا برای خودشیرینی و جمع کردن رای ایشان اینقدر دروغ میگن
    واقعیت اینه جز دروغ از ایشان تو این سال ها چیزی ندیدیم و ضعیف ترین نماینده ادوار گذشته.

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.