5

۴۵هزار سی سی خون توسط مردم کوار اهداء شد

  • کد خبر : 24147
  • 26 دی 1402 - 18:07
۴۵هزار سی سی خون توسط مردم کوار اهداء شد
رابط سازمان انتقال خون فارس در شهرستان کوار با اشاره به حضور تیم سیار مرکز انتقال خون در کوار، گفت: مردم شهرستان کوار امروز در مجموع بیش از ۴۵هزار سی سی خون اهداء کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، عاصم خدابخش در گفتگو با خبرنگار این رسانه افزود: اهدای خون نه تنها نجات‌بخش جان انسان‌های دیگر است، بلکه ضامن سلامتی خود فرد نیز می‌شود.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در این امر خداپسندانه، تصریح کرد: در مجموع 170 نفر داوطلب به اکیپ سیار اهدای خون در مصلای چهارده معصوم کوار مراجعه کردند که از این تعداد ۹٠نفر موفق به اهدای خون بودند.

رابط سازمان انتقال خون فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه در کوار پایگاه دائم انتقال خون فعال نیست، بنابراین پایگاه سیار انتقال خون استان هرچندمدتی یکبار در کوار مستقر شده و پذیرای افراد نوع دوست برای اهدای خون است.

خدابخش خاطرنشان کرد: وجود یک پایگاه انتقال خون در کوار ضروری است و با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان حل این مشکل اجتناب ناپذیر است.

وی در پایان گفت: در صورت صدور مجوز لازم برای ایجاد مرکز انتقال خون در کوار قطعا روند استقبال مردم بسیار بیشتر از وضعیت کنونی خواهد بود چرا که فرهنگ اهدای خون در شهرستان نهادینه شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=24147

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.