25

دادستان عمومی و انقلاب کوار به اخلالگران چهارشنبه سوری هشدار داد

  • کد خبر : 16330
  • 22 اسفند 1401 - 17:27
دادستان عمومی و انقلاب کوار به اخلالگران چهارشنبه سوری هشدار داد
دادستان عمومی و انقلاب کوار با هشدار به اخلالگران چهارشنبه سوری، گفت: با افراد فرصت طلب و برهم زنندگان نظم، آرامش و امنیت مردم و ایجاد کنندگان تجمع‌های پرخطر و توزیع کنندگان مواد محترقه در شهرستان برخورد قانونی و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار مجتبی دهقان دادستان کوار در همین رابطه بیان داشت: تدابیر لازم برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در روزهای پایانی سال اندیشیده و اجرایی شده‌است.

قاضی دهقان پیشاپیش ضمن عرض تبریک فرارسیدن بهار طبیعت به مردم شهید پرور شهرستان کوار افزود: همه ساله در ایام پایانی سال شاهد حوادث تأسف بار ناشی از استفاده مواد محترقه، آتش زا، منفجره و به تبع آن ایجاد صدمه و مزاحمت برای شهروندان عزیز، ایراد خسارت به اموال عمومی، بعضاً وقوع حریق و… در سطح شهرستان کوار هستیم که موجب بی نظمی و به بار آمدن خسارت های جانی و مالی برای آحاد مردم شریف کوار می باشد.

وی تاکید کرد: در این رابطه هر فردی بخواهد موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم شود، بازداشت و برای او پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

دادستان کوار حفظ امنیت و سلامت مردم و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار را از اولویت های دادستانی شهرستان عنوان نموده و افزود: شهروندان چنانچه فیلم یا تصویری از بر هم زنندگان نظم عمومی دارند می‌توانند به نیروی انتظامی یا نهاد دادستانی شهرستان گزارش و ارسال نموده تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

دهقان با توجه به ایام پایانی سال و چهارشنبه آخر سال، اعلام کرد: چنانچه افرادی مبادرت به اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده و به کارگیری از سلاح های گرم و سرد، تیراندازی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم یا به نحوی از انحاء اقدام به تهیه، توزیع، خرید، فروش و استفاده از مواد محترقه آتش زا و منفجر نمودن آن نموده و یا این گونه موارد را در دسترس اطفال و مردم قرار دهند، در جهت حفظ نظم و برقراری امنیت و آسایش عمومی مردم و جامعه، با متخلفین و خاطیان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه مطابق قانون برخورد و متخلفان تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند شد.

وی افزود: همچنین مغازه هایی که اقدام به خرید، فروش و توزیع مواد محترقه نمایند، پس از شناسایی و احراز موضوع، مغازه یا واحد صنفی متخلفین تا پایان تعطیلات پلمب خواهند شد.

دادستان کوار یاداور شد: قابل ذکر است چنانچه وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت و خودرو نیز که با صدای ناهنجار و رفتارهای غیر متعارف موجب آلودگی صوتی، اخلال در نظم عمومی و آسایش و آرامش شهروندان شوند تا پایان تعطیلات توقیف می گردند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16330

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.