35

فراخوان جذب نیرو و خبرنگار افتخاری در پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار

  • کد خبر : 2764
  • 26 مهر 1401 - 8:12
فراخوان جذب نیرو و خبرنگار افتخاری در پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار
پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار در راستای اطلاع‌رسانی دقیق، به‌روز و هوشمندانه در نظر دارد از بین علاقه‌مندان به حوزه خبرنگاری و تدوین، گرافیک، تصویربرداری، گویندگی و اجرا نسبت به جذب خبرنگار افتخاری اقدام نماید.

پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار به منظور گسترش برنامه‌های رسانه ای خود و پوشش هرچه بهتر اخبار، یادداشت و تولید گزارش از بین افراد علاقه مند به حرفه های خبرنگاری، تصویر برداری، تدوین، گرافیک، گویندگی و اجرا نیروی افتخاری با شرایط ذیل جذب نماید.

1.ما به دنبال شناسایی افراد علاقه مند، خلاق، متعهد و مشتاق برای انجام فعالیت رسانه ای نظیر تهیه خبر، گزارش خبری و تحلیلی، ویدئو، یادداشت و… هستیم پس اگر شرایط لازم را دارید مشخصات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس و مهارت های خود را برای ما در پیام رسان ها به شماره 09397756917 ارسال کنید تا پس از بررسی تماس گرفته شود و در مراحل نهایی تکمیل فرم جذب انجام خواهد شد.

2.توجه داشته باشید داشتن یکی از مهارت های خبرنگاری، نویسندگی، یادداشت نویسی و تحلیلگری، عکاسی و فیلمبرداری دارای دوربین، تدوین، گویندگی و اجرا از شرایط عضویت می باشد.

3.داشتن روحیه انجام فعالیت تیمی، خلاقیت و تعهد به کار و وقت شناسی از جمله ویژگی کسانی است که می خواهند با ما همکاری داشته باشند.

4.عضویت برای کلیه علاقمندان 18 سال به بالا آزاد است.

متقاضیان پس از تائید صلاحیت عمومی و تخصصی نسبت به تهیه خبر بر اساس سیاستهای اعلام شده پایگاه خبری بهار کوار و همچنین ارسال خبر اقدام خواهند نمود.

پس از اتمام دوره سه ماه فعالیت برای کلیه شرکت کنندگان به تفکیک سرویس های خبری صدور کارت خبرنگار افتخاری برای تهیه خبر صادر و همچنین دسترسی لازم به پرتال خبری برای ارسال خبر از بستر اینترنت میسر خواهد شد.

جذب خبرنگار افتخاری هیچ گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای پایگاه خبری بهار کوار در برنداشته اما در صورتی که نیاز به جذب خبرنگار ثابت یا حق التحریر داشته باشد خبرنگاران افتخاری فعال در اولویت خواهند بود.

از تمامی شهرها و روستاهای شهرستان کوار افراد علاقه مند به حرفه خبرنگاری جهت منتشر کردن اخبار آن منطقه دعوت می شود.

افراد علاقه مند و دارای شرایط از آموزش های رایگان خبرنگاری، فتوشاپ، تدوین، طراحی سایت و… بهره مند خواهند شد.

در پایان مخاطبین عزیزی که دوست دارید خبر و اتفاقات مهم پیرامونتان را به گوش دیگران برسانید، از شهر و روستای خود بگویید، نقاط دیدنی، آثار باستانی، امامزاده، موزه، کتابخانه، مساجد قدیمی، آرامگاه‌های بزرگان و آداب و رسوم قومی و محلی خویش را معرفی کنید، چهره‌های موفق و ممتازین و مدال آوران شهرتان را در رشته های مختلف به دیگران بشناسانید، با جوانان شهرتان گفتگو کنید و مشکلات و صحبت های آنان را انعکاس دهید و بالاخره علاقه‌مندید حرف‌های ناگفته‌ی خود را به طریقی بازگو کنید، بخش «خبرنگار افتخاری» با آغوش باز پذیرایتان است.

این پایگاه خبری تحلیلی در سال 1393 مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 73670 را دریافت کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09397756917 در ارتباط باشید

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2764

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.