2

تعریض و تکمیل روشنایی جاده کوار به هورباف

  • کد خبر : 25630
  • 29 اسفند 1402 - 4:57
تعریض و تکمیل روشنایی جاده کوار به هورباف
پیام_مردم:تعریض و تکمیل روشنایی جاده کوار به هورباف

#پیام_مردم

تعریض و تکمیل روشنایی جاده کوار به هورباف

سلام

جاده خروجی کوار به سمت شیراز وضعیت خیلی بدی داره و الان چند سالم هست به همین شکله و روز به روزم داره بدتر میشه .لطفا پیگیری کنیدبارها و بارها شخص به خاطر این که ماشینش تو چاله ها نیفته دست به تغیر مسیر ناگهانی زده و باعث تصادف شده یا راننده های ماشین سنگین به خاطر سنگین بارشون میندازن تو لاین سبقت با سرعت کم حرکت میکنم و راه به ماشین های سواری نمیدن با چشم دیدم که این مسئله باعث بگو مگو و دعوا شده یا تصادف

پاسخ مسؤول ( مرادی؛ رئیس اداره راهداری کوار)

سلام؛ این محور میبایست از ۷ متر به ۱۱ متر تعریض شود و‌ همچنین روکش آسفالت آن نیز انجام شود. خوشبختانه پروسه مناقصه، انتخاب پیمانکار و قرارداد انجام شده است و زمین با حضور دهیار محترم روستای ولی عصر(عج) تحویل پیمانکار مربوطه گردیده است؛ که به جهت کنده کاری و پرتگاهی شدن و همچنین عرض کم موجود جاده، به اجبار عملیات اجرا به بعد از تعطیلات نوروز موکول شده است. بنده به سهم خودم از صبر و شکیبایی مردم شریف شهرستان کوار و کاربران عزیز جاده ای تشکر میکنم.

انشاالله بعد از عید، تعریض جاده و روکش آسفالت کوار_هورباف انجام خواهد شد.

متأسفانه رفوژ میانی جاده قبل از شروع مسؤولیت اینجانب در راهداری کوار، رها شده بود و شرکت قبلی از انجام این کار سرباز زده و‌ آن را نیمه تمام رها کرده بود. خوشبختانه از آبان ماه با شروع مسؤولیت و‌ پیگیری های صورت گرفته، شرکتی دیگر در مناقصه برنده شده؛ و انجام این کار نیز همزمان با کار تعریض و‌ روکش شروع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25630

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.