17

خداحافظی امام جمعه شهرستان کوار از مردم

  • کد خبر : 11906
  • 22 مهر 1401 - 19:02
خداحافظی امام جمعه شهرستان کوار از مردم
حجت‌الاسلام مجید گشول امروز(جمعه، 22 مهر) آخرین خطبه‌ خود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان کوار را ایراد و از مردم این شهرستان خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، امام‌جمعه شهرستان کوار در بخش پایانی خطبه دوم با بیان اینکه نزدیک ۵ سال در شهرستان کوار حضور داشته و به خدمت مشغول بوده است، فعالیت های نهاد امامت جمعه شهرستان را در این چند سال برشمرده و گفت: تلاش مجاهدانه، وحدت‌بخش و امنیت زا، استفاده از ظرفیت‌های اجرایی، تشکل‌های مردمی و اشخاص حقیقی، دنبال کردن مسائل فرهنگی، ملی، محلی و مناسبتی، هدایت، حمایت و نظارت در امور ازجمله تذکر، روشنگری، پشتیبانی مالی و معنوی بخشی از این فعالیت ها بود.

وی ادامه داد: برنامه فرهنگی نهاد امامت جمعه این شهرستان در کشور در چند سال پیاپی جزو برنامه‌های نمونه و ممتاز کشوری بوده است که این لطف خدا و همراهی و همدلی مسئولین و پشتیبانی مردم عزیز شهرستان کوار را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام گشول ارتباط گسترده با مردم و نخبگان و مبلغان، توجه به عدالت‌گستری و خدمت‌رسانی را از دیگر خدمات نهاد امامت جمعه کوار برشمرد و اظهار کرد: مرکز نیکوکاری امام علی (ع) در دفتر امام‌جمعه شهرستان هر هفته به‌طور مداوم فعالیت‌های خدماتی به مردم شریف شهرستان ارائه می‌داد بدون اینکه کسی آگاه شود.

خطیب جمعه شهرستان کوار بابیان اینکه اگر سخاوت مردم عزیز کوار نبود ما یک قدم هم نمی‌توانستیم برداریم، گفت: تشکیل تشکل‌هایی ازجمله هیئت اندیشه ورز و شورای راهبردی که با کمک شما مردم عزیز انجام شد، مبارزه با کرونا در خط مقدم و انگیزه بخشی به گروه‌های جهادی از دیگر خدمات امامت جمعه به شما مردم عزیز شهرستان بوده است.

گشول بیان کرد: بعد از نزدیک به 5 سال خدمت دلسوزانه به شما مردم عزیز، اکنون حکم و مأموریت ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برای اینکه در شهرستان اقلید به مردم و انقلاب خدمت کنم، قطعی شده است.

وی افزود: البته باید مأموریت و مسئولیت را به‌طور کامل چه اینجا تا روز آخر چه در جای دیگر که صلاح این نظام و مردم و رضای خدا باشد، انجام داد چراکه ما خودمان را سرباز و خدمتگزار مردم میدانیم.

امام‌جمعه شهرستان کوار اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری در حال بررسی می‌باشد که برای کوار نیز یک عالم عامل، فراجناحی، مردمی، پیراسته، فرزانه، طرفدار مستضعفان و فقرا، حامی جبهه حق را انتصاب کند. لذا با رفتن یک خدمتگزار ناچیز هیچ خللی در عرصه امامت، ولایت و مدیریت ایجاد نخواهد شد.

حجت‌الاسلام گشول در پایان با اشاره به اینکه در مدت حضور در شهرستان کوار هیچ مالی اندوخته نکردم و ضمن توصیه به کسب حلال و توجه به مساجد و خانه‌های عالم، گفت: باید به زیر ساخت‌های فرهنگی، مدارس، پایگاه‌های بسیج، خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، نشاط و ورزش، سبک زندگی اسلامی، اتحاد علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب، امید و انگیزه و پشتکار توجه کرد. همچنین اتحاد جامعه را حفظ کنید و همه باهم در یک صف باشید چراکه هیچ اختلافی نباید پدید آید.

متن کامل خطبه ها + صوت

اغتشاشات خیابانی واکنشِ انفعالی دشمن در مقابل حرکت‌های بزرگ ملت ایران است

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11906

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.