25

رشیدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوار:اگر آموزش و پرورش اصلاح شود جامعه اصلاح می شود.

  • کد خبر : 14477
  • 21 دی 1401 - 22:53
رشیدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوار:اگر آموزش و پرورش اصلاح شود جامعه اصلاح می شود.
با حضور اصحاب رسانه جلسه هم اندیشی اجرایی کردن فصل تحول بنیادین در آموزش و پرورش شهرستان کوار برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار به نقل از کوار نیوز، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کواردر سخنانی خواستار همکاری همگان در اجرایی کردن فصل تحول بنیادین در آموزش و پرورش شهرستان کوار شد.

وی گفت:مسئله فرهنگ در راس همه ی مسائل می باشد و از آنجا که هدف انقلاب اسلامی تمدن سازی مهدوی و زمینه سازی برای ظهور است باید کار بیشتری انجام شود.وی همکاری با کارگروههای مربوطه در اجرایی کردن فصل تحول بنیادین که سند آن نیز در سطح کشوری طراحی شده است و در اصل دستور مقام معظم رهبری می باشد و تاثیر شگرفی در جامعه دارد را در شهرستان خواستار شد.

وی افزود چرا که وزارت آموزش و پرورش سنگین ترین وزارت خانه می باشد در همین شهرستان کوار حدود ۲۱۷۰۰ نفر دانش آموز مشغول تحصیل هستند که با در نظر گرفتن پدر و مادر آنها چهارپنجم جمعیت شهرستان دخیل هستند.

وی آموزش و پرورش را سنگ زیربنای جامعه دانست که اگر در مسائل دیگر از قبیل فرهنگی،سیاسی و اجتماعی …لنگ بزند مشکل بر میگردد به آموزش و پرورش.

آقای رشیدی اذعان نمود صحبت های مقام معظم رهبری کدهایی دارد که مسئولین باید در جامعه اجرائی نمایند و سند تحول باید بومی سازی شود تا قابل اجرا باشد.

وی گفت نهاد خانواده عضو خیلی مهم در آ-پ است و نباید بی تفاوت باشد و باید در کارها دخیل باشد . از بعد مالی معلم نباید دغدغه مالی داشته باشد البته معلم دلسوز قانع هم هست.

وی اذعان نمود ورودی نیروهای آموزش و پرورش باید از صافی های مختلف عبور نموده چرا که میخواهد انسان سازی برای ظهور نماید و برای دانش آموزان الگو باشد و خصایص خود را به آنان منتقل کند.مجلس باید دغدغه معلمان را برطرف نماید که این امر هم برمی گردد به خود آموزش و پروش چرا که نماینده و وزیر تحویل جامعه میدهد.

رشیدی گفت:فضا سازی و نوسازی مدارس نیاز به تحول دارد که با فرهنگ ایرانی اسلامی همخوانی داشته و مطابق نیاز روز باشد.

وی همچنین محتوای کتب درسی را نیاز به بازنگری دانست تا مطالبات نسل دانش آموز را جوابگو باشد بخصوص در دروس زبان و قرآن و تربیت بدنی تا افرادی توانمند تحویل جامعه دهد.

رشیدی در ادامه خواستار همکاری تمامی افراد و شخصیت های حقیقی و حقوقی در همکاری بیشتر به منظور اجرایی نمودن فصل تحول در آموزش و پرورش شهرستان شد.

در پایان حاضران به بیان سئوالات و نقطه نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14477

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.