20

مسابقات قران در شهرستان کوار برگزار شد

  • کد خبر : 16020
  • 15 اسفند 1401 - 22:48
مسابقات قران در شهرستان کوار برگزار شد
حدود هفتاد نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات قران ثبت نامی داشته ایم.

مؤسس جامعه القران الکریم کوار در گفت‌وگو با خبرنگار بهارکوار در خصوص این دوره از مسابقات قرآن گفت :حدود هفتاد نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات ثبت نامی داشته ایم که از کل شهرستان نزدیک به ۶۵ نفر شرکت کننده و متسابق توانستیم در خدمتشان باشیم.

وی بیان کرد: رشته هایی که افراد متسابق شرکت کردند؛ حفظ کل ، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء وپنج جزء، حفظ جزء یک و جزء سی برای کودکان،روخوانی و روان خوانی، ترتیل و خطابه خوانی هم ویژه آقایان بود.

رحیمی ادامه داد: ۹۰ درصد از جمع شرکت کنندگان قرانی خانم ها بودند و ۱۰ درصد کودکان و نوجوانان پسر تشکیل می‌دادند.

او خاطرنشان کرد: این مسابقات در مرحله شهرستان برگزار و داوری شد که در بعضی از رشته ها برگزیدگان را در مرحله استانی خواهیم داشت و بعضی از متسابقین و شرکت‌کنندگان مستقیما به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند و این افراد با متسابقین دیگر مقایسه خواهند شد.

رحیمی در خصوص اهمیت مسابقات قرآنی اظهار کرد: مؤسسه جامعه القران الکریم کوار تقریبا هجده سال است که متولی امور قرانی در شهرستان است میزبان این گروه از متسابقین بوده و به نظر میرسد نیاز هست که این مسابقات در سطح شهرستان بیشتر برگزار بشود تا بتوانیم یک آمادگی لازم را برای متسابقین و فعالین قرانی در سطح کشور و یا سطح استان داشته باشیم تا بتوانند باعث افتخار بشوند.

وی تصریح کرد: به برگزیدگان مرحله شهرستان از نفر اول تا سوم در تمام رشته ها جوایزی تدارک دیده شده که ان‌شاءالله ماه مبارک رمضان در یک مراسم قرانی از آنها تجلیل می‌شود.

خبر: ریحانه زاهدیان نژاد

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16020

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.