44

واکنش کاربران فضای مجازی به گرانی رهن و اجاره منزل مسکونی در کوار

  • کد خبر : 7210
  • 04 اردیبهشت 1401 - 15:32
واکنش کاربران فضای مجازی به گرانی رهن و اجاره منزل مسکونی در کوار
بسیاری از ما مدام از نامردمی ها می نالیم و از این که مسوولان به فکر ما نیستند گلایه می کنیم ولی نوبت به خودمان که می رسد از کسانی که این همه نسبت به آنها انتقاد می کنیم، بدتر و بی رحم تر می شویم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، افزایش سرسام آور هزینه های رهن و اجاره خانه در کوار مشکلات زیادی را برای خانواده ها بوجود آورده است که شهروندان از این وضعیت گلایه مند هستند. البته این بار برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی بهار کوار، سراغ صاحبخانه‌ها رفتند و از شرايطی كه برای مستاجران به وجود مي‌آورند شاکی هستند‌.

در ادامه برخی از پیام ها یا کامنت های مردم در خصوص این موضوع مهم را ببینید:

در آموزه های دینی ما به رعایت انصاف تاکید زیادی شده تا جایی که رسول مهربانی ها “انصاف” را از نشانه های مومن واقعی دانسته اند.
در فرمان حضرت علی (ع) نیز به مالک اشتر آمده است: ” نسبت به خدا و بندگانش انصاف را از دست مده و نسبت به اطرافیان و خانواده و زیر دستانت انصاف داشته باش که اگر انصاف را پیشه خود نسازی ستم کرده ای…”

چه خوب است این شب ها در کنار عزاداری برای شهید ماه رمضان – امیرمومنان امام علی (ع) – به سیره ایشان هم نظری کنیم و بنگریم آیا عملکرد ما به عنوان یک مسلمان شیعه با هم نوعان و برادران دینی خود با الگوی رفتاری و تربیتی این امام همام مطابقت دارد؟

این شب ها فرصت مغتنم است تا ما صاحبخانه ها بیندیشیم اگر ما نیز مستاجر بودیم روا می دانستیم که صاحبخانه ها از دایره انصاف نسبت به ما خارج شوند و بدون درک صحیحی از موقعیت و شرایط ما بر طبل افزایش هزینه‌های رهن و اجاره بکوبند؟

مطلب زیر را نیز بخوانید👇🏻

چند نکته در خصوص مشکل مسکن در کوار

شما نیز نظرات خود را در خصوص این مشکل در پایین این پست بنویسید

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=7210

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.