26

آموزش استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی

  • کد خبر : 14782
  • 01 بهمن 1401 - 18:41
آموزش استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی
آموزش استفاده ایمن و بهینه از گاز طبيعي در سطح برخی مدارس با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوار و در راستاي مسئولیت های اجتماعی انجام گردید.

حیدری رئیس اداره گاز شهرستان کوار از برگزاری دوره های آموزشی اصلاح الگوی مصرف گاز طبیعی و همچنین آموزش موارد ایمنی استفاده از وسایل گازسوز در سطح مدارس شهرستان خبر داد و افزود: استفاده از وسایل گاز سوز بعضا حوادثی را در پی دارد که پیشگیری آن نیاز به آموزش دارد که این آموزشها با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته توسط کارشناسان اين اداره با حضور در برخی مدارس ،ارایه گردید .

رئیس اداره گاز کوار افزود: استفاده ایمن از گاز طبیعی، صرفه جویی در مصرف گاز، دانستنی های وسایل گازسوز، اتصالات گازی و خطرات گاز منوکسید کربن از جمله مواردی است که دانش آموزان با آنها آشنا می شوند.

وی همچنین افزود:هدف اصلی در این آموزش ها فرهنگ سازی است و با توجه به اینکه دانش آموزان هر آنچه که آموزش می بینند به خانواده هایشان نیز منتقل کنند ایمنی خانواده ها نیز افزایش خواهد یافت و شناخت مفاهیم مخاطرات گاز از سنین پایه بویژه دانش آموزان می تواند زمینه ساز رشد فکری دانش آموزان در استفاده صحیح و ایمن از این نعمت الهی باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس خاطرنشان کرد ، دوره های آموزش مصرف بهینه و ایمنی گاز توسط این اداره‌ تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت و در نظر است تمامی مدارس شهرستان از این آموزش ها بهره مند شوند .

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14782

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.