27

برگزاری جشن روزه اولی ها با حضور دانش آموزان دهستان فتح آباد

  • کد خبر : 17108
  • 20 فروردین 1402 - 14:33
برگزاری جشن روزه اولی ها با حضور دانش آموزان دهستان فتح آباد
در این جشن دختران روزه اولی با اجتماع در حسینیه شهدای دهستان‌ فتح‌آباد اولین سال روزه داری و ورود به انجام فرائض الهی خود را جشن گرفته و پس از اقامه نماز افطار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار از فتح آباد‌، جشن روزه اولی های روستای فتح آباد با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان، ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای روزه اولی‌ها، تشویق آنها برای توجه به انجام فرائض الهی و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

در این رویداد که مسئولین و دختران فاطمی فتح آباد حضور داشتند، برنامه‌های متنوع و شادی ازجمله همخوانی سرودهای «سلام فرمانده» «روزه اولی‌ها»، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علوی، شرکت در برنامه‌های جانبی، نماز جماعت، افطار و اهدای جوایز برگزار شد.

شایان ذکر است که این مراسم برای تشویق نوجوان‌هایی که بار اولشان بود روزه می‌گرفتند، اجرا شد تا این قشر جامعه برای انجام کارهای معنوی، به خصوص روزه، تشویق و ترغیب شوند.

در پایان مراسم و پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا ، روزه اولی ها روزه خود را با ۲۰۰ پرس غذای گرم که با همکاری لشکر عملیاتی سپاه فجر استان فارس تدارک دیده شده بود افطار نموده و هدیه ای نیز به رسم یادبود مراسم اعطا گردید.

مراسم افطاری روزه اولی ها به همت هیات محبین حضرت زهرا، پایگاه مقاومت بسیج زینبیه و بدر و هیأت امنای مسجد صاحب الزمان عج دهستان فتح آباد برگزار شد.

عکاس و خبرنگار: زینب عظیمی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=17108

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.