6

یادواره شهدای روستای ارباب سفلی برگزار شد

  • کد خبر : 27168
  • 15 اردیبهشت 1403 - 21:05
یادواره شهدای روستای ارباب سفلی برگزار شد
شب گذشته همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) یادواره شهدای ارباب سفلی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، در سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارباب سفلی و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار سرهنگ عابدی ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و از مقام شامخ آنان تجلیل نمود.

🔸اجرای سرود توسط گروه سرود دختران حاج قاسم در وصف مادران شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود که طی یک اجرای زیبا به مادران شهدا تقدیم شد.

🔸 در این برنامه آهنگ‌های حماسی حاج صادق آهنگران توسط آقای جوکار اجرا گردید که شور و نوای سالهای دفاع مقدس را به همراه داشت.

🔸سخنران یادواره شهدای امسال روستای ارباب سفلی سردار جمالی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس و راوی مراسم حاج اکبر آرام از راویان برجسته استان فارس بود که طی سخنان و روایت هایی حضار را مستفیض نمودند.

🔸سپس روح الله سالخورده از مداحان بومی شهرستان، در رثای امام صادق(ع) مرثیه خوانی نمود و‌ در پایان، عزاداران رئیس مذهب شیعه شام را میهمان سفره با برکت این امام همام و شهدای مکتب او بودند.

🔸گفتنی است در این مراسم یاد شهیدان غزه و کودکان شهید آن گرامی داشته شد و حضار با سردادن شعارهای استکبارستیزی انزجار خود را از رژیم‌ کودک کش اعلام نموده و به حمایت از طرح نور فراجا پرداختند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27168

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.