24

طرح حمایتی برای خانه‌دار شدن خانواده‌های سه فرزند و بیشتر

  • کد خبر : 14797
  • 01 بهمن 1401 - 22:44
طرح حمایتی برای خانه‌دار شدن خانواده‌های سه فرزند و بیشتر
مدیر کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: خانواده‌های سه فرزند و بیشتر برای خانه‌دار شدن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش بهار کوار به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، محمود رضا طالبان در این خصوص گفت: آن دسته از شهروندانی که متقاضی استفاده از این طرح برای خانه دار شدن هستند در صورتی که مشمول استفاده از امکانات دولتی یا دارای سه فرزند و بیشتر هستند طبق ماده یک آیین نامه اجرایی ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

محمودرضا طالبان افزود: خانوارهایی که مشمول استفاده از امکانات دولتی هستند و فرزند سوم یا بیشتر آنها پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (یکم فروردین 1400) متولد شده و داری سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا بر اساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی موضوع ماده یک آیین نامه اجرایی ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن هستند می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: چنانچه متقاضیان دارای این دو شرط سابقه مالکیت شخصی یا سابقه دریافت امکانات دولتی را هم داشته باشند می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و از امکانات جدید استفاده کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: شهروندان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.طالبان افزود: تاکنون در استان فارس 2 هزار و 566 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: برای ساکنان کلانشهر شیراز طبق تبصره چهار ماده سه آیین نامه اجرایی ماده چهار قانون جوانی جمعیت، زمین در شهرکهای اطراف، شهر جدید صدرا، شهرهای مجاور یا زادگاه پدر و مادر یا فرد متقاضی اختصاص می یابد.

او گفت: در سایر شهرهای استان فارس نیز در همان شهر مورد تقاضا زمین به متقاضی طرح و به طور مشترک و (50 درصد به نام پدر و 50 درصد به نام مادر) واگذار می‌شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14797

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.