28

آغاز عملیات اجرایی احداث رفوژ میانی، روشنایی محور هورباف به کوار و تکمیل پُل روستای قصر احمد

  • کد خبر : 14651
  • 27 دی 1401 - 15:21
آغاز عملیات اجرایی احداث رفوژ میانی، روشنایی محور هورباف به کوار و تکمیل پُل روستای قصر احمد
در سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به شهرستان کوار عملیات اجرایی احداث رفوژ میانی، روشنایی محور هورباف به کوار و تکمیل پُل روستای قصر احمد آغاز گردید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، عملیات اجرایی احداث رفوژ میانی و ‌روشنایی هورباف به کوار دوشنبه 26 دی ماه با حضور راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، رحیمی مظفری نماینده مردم شریف شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، خانی فرماندار کوار و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان آغاز شد.

مدیر کل راهداری استان فارس در گفتگو با خبرنگار بهارکوار اظهارکرد: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر در محور شریانی و ترانزیتی شیراز، کوار و فیروزآباد واقع شده که با اتمام آن ایمن سازی این محور ارتقا می یابد و شاهد افزایش رضایت کاربران جاده ای، کاهش تصادفات و ارتقا ضریب ایمنی کاربران جاده ای و هم استانی های عزیز خواهیم بود.

همچنین نماینده مردم شهرستان های کوار،سروستان و خرامه در مجلس گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر ۲٠میلیارد تومان است که ۱۱میلیارد آن از محل اعتبارات وزارت نفت و مصوبات سفر رییس جمهور به استان فارس می باشد و ۸میلیارد تومان هم از بودجه ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شده است.

رحیمی بیان کرد: برنامه زمان بندی این پروژه 4ماهه می باشد که باتوجه به شرایط پیش بینی نشده ان شالله بتواند ۶ ماهه به اتمام برسد.

در ادامه این سفر عملیات اجرایی احداث پُل روستای قصر احمد با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از سر گرفته شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14651

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقا به این نماینده بگید کارهای فرمایشی و ماست مالی نکنه ترو خدا !!!! آسفالت هورباف به کوار که چند ماهی بیشتر نیست روکش شده تو بارندگی های اخیر همش کنده شده !!!!!!!!!

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.