32
در بازدید فرماندار کوار از اکبراباد بررسی شد:

آغاز عملیات احداث میدان ورودی شهر اکبرآباد

  • کد خبر : 15808
  • 08 اسفند 1401 - 0:34
آغاز عملیات احداث میدان ورودی شهر اکبرآباد
عملیات احداث میدان ورودی شهر اکبرآباد پس از تعیین پیمانکار، آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار ، احداث میدان در ورودی های شهر اکبرآباد از مطالبات قدیمی مردم این منطقه بود. میادینی که امید می رود با احداث آنها این ورودی ها ایمن شوند. بهارکوار نیز گزارش‌هایی را از این مطالبات مردمی و نیز تلاش‌های مسئولین در جهت پیگیری این مطالبات منتشر کرد که در نتیجه این تلاش ها، بالاخره در دولت سیزدهم منجر به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار جهت انجام پروژه شد.

پس از گذشت چند ماه از آخرین گزارش بهارکوار،(برگزاری مناقصه احداث میدان ورودی شهر اکبراباد) ضمن پیگیری دوباره از فرماندار شهرستان کوار در خصوص روند انجام پروژه; وی به همراه معاون، بخشدار مرکزی و پیمانکار جهت بررسی پروژه روز شنبه 6 اسفندماه از محل احداث میدان ورودی اکبرآباد(ازسمت شیراز) بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید پیمانکار پروژه از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر اکبرآباد خبر داد و گفت: از روز جمعه 5 اسفندماه عملیات آغازین احداث پروژه را شروع کرده ایم که تجهیز کارگاه نیز شده است.

وی افزود: اگر مسئله زمین هایی که معارض دارند حل شود، پروژه تا ۶ ماه آینده تحویل داده میشود.

همچنین فرماندار کوار در گفتگو با خبرنگار بهارکوار گفت: ابتدا پروژه در قسمتی که زمین آن معارض ندارد، توسط پیمانکار آغاز به کار می شود. سپس زمین هایی که معارض دارد پس از حل مشکل و تملک آن در فاز بعدی آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی استان مطابق قانون در این باره اقدام به برگزاری مناقصه کرد و بعد از برگزاری دو مرحله مناقصه، انتخاب پیمانکار صورت گرفت.

خانی مبلغ قرارداد با پیمانکار را ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: درصورت اینکه درموضوع تملک زمین ها در رایزنی با مالکان، به نتیجه مطلوبی برسیم به گفته پیمانکار پروژه به ۶ ماه زمان نیاز خواهد داشت.

وی هم چنین از برگزاری جلسات متعدد با مالکان خبر داد و گفت: در صورتی که جلسات با مالکان نتیجه بخش باشد، فاز بعدی پروژه آغاز خواهد شد.

فرماندار کوار با بیان اینکه اعتبار میدان ورودی اکبرآباد از سمت شیراز توسط اداره راه و شهرسازی استان تامین می گردد، گفت: با پیگیری هایی که‌ نماینده مردم شهرستان در شورای اسلامی جهت تامین اعتبار پروژه داشته است، در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت کار جهت تحقق این مطالبه مردمی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=15808

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.