20

افتتاح شعبه بانک دی در کوار/ بازسازی گلزار شهدای اکبرآباد، طسوج و نوروزان

  • کد خبر : 20026
  • 20 تیر 1402 - 15:54
افتتاح شعبه بانک دی در کوار/ بازسازی گلزار شهدای اکبرآباد، طسوج و نوروزان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوار از افتتاح شعبه بانک دی در شهرستان کوار و آغاز پروژه بازسازی و تکمیل گلزار شهدای اکبرآباد، طسوج و نوروزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، در راستای سهولت انجام امور بانکی خانواده شهدا و ایثارگران شعبه بانک دی در کوار گشایش یافت. امری که ضرورت آن از مدت‌ها پیش احساس می شد و با استقرار یکی از شعب بانک دی در شهرستان کوار، دیگر نیاز نیست خانواده شهید و ایثارگر برای انجام کار پیش افتاده ای هم چون تغییر رمز کارت بانکی خود به شیراز مراجعه نمایند.

خبرنگار بهار کوار برای آگاهی از جزئیات استقرار شعبه بانک دی در شهرستان گفتگویی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوار انجام داد.

حسین احمدی در این باره اظهار داشت: با افتتاح بانک دی در شهرستان کوار، این شعبه تمام امور بانکی از جمله افتتاح حساب، تغییر رمز و صدور کارت و.. را در شهرستان انجام خواهد داد تا خانواده شهدا و ایثارگران عزیز برای دسترسی به خدمات بانکی سهولت یابند.

وی افزود: تا زمانیکه مشکل نبود ساختمان و پرداخت اجاره که از معضلات استقرار بانک دی در شهرستان است، حل شود؛ فعلا شعبه‌ای برای پیگیری امور مربوط به بانک دی به کوار اختصاص داده ایم. درواقع اتاقی در بنیاد شهید برای فعالیت این بانک اختصاص داده شده که اکنون با در اختیار داشتن دو کارمند، امور بانکی مربوط به خانواده های شهدا و ایثارگران را پیگیری می‌نمایند.

بازسازی گلزارهای شهدای سطح شهرستان؛ برنامه ای که در دستور کار بنیاد شهید شهرستان کوار است

احمدی به بازسازی قبور شهدای شهرستان نیز پرداخت و گفت: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱، اعتبار ۵میلیارد و ۷۹٠ میلیون ریال جهت بازسازی و تکمیل گلزار شهدای شهر اکبرآباد، طسوج و روستای نوروزان در نظر گرفته شده که کار اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این اعتبارات با پیگیری نماینده مردم شهرستان های کوار،خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و بنیاد شهید شهرستان کوار اخذ گردیده، اظهار داشت: در ادامه نیز بازسازی قبور شهدای دهستان فتح آباد و روستای قصراحمد در دستور کار است که هزینه آن از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ اخذ خواهد شد.

مدیر بنیاد شهید کوار در خصوص سوال خبرنگار بهار کوار راجع به وجود دو نگاه یکی با رویکرد ماندن قبور دهه ۶۰ و دیگری بازسازی قبور شهدا با معماری جدید و اینکه کدام نگاه مطلوب تر است، اظهار داشت: سالیان قبل رهبر معظم انقلاب در جریان بازسازی قبور شهدای تهران به این مسئله حساسیت نشان دادند و نظر خود در این باره را بیان فرمودند. نظری که بر بازسازی قبور شهدا با حفظ اصالت معنوی و روحانی آن و شعائر دفاع مقدس تاکید می کرد.

وی در راستای انجام کار مثبت اثرگذار در این زمینه، نظر خانواده شهدا و بزرگان شهرستان را مثمرثمر تلقی کرد و گفت: در مرمت قبور شهدا اکبرآباد با امام جمعه شهر اکبرآباد نیز صحبت کرده ایم و از خانواده شهدا هم مشورت گرفته ایم تا کار با ظرافت و بهره‌گیری از افراد فنی صاحب نظر در سطح شهرستان به خوبی پیش رود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=20026

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.