15

افتتاح ۱۶ پروژه در کوار با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان/ هفته دولت در کوار با گشایش پروژه های متعدد همراه است

  • کد خبر : 21321
  • 04 شهریور 1402 - 11:01
افتتاح ۱۶ پروژه در کوار با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان/ هفته دولت در کوار با گشایش پروژه های متعدد همراه است
فرماندار کوار گفت: در هفته دولت ۱۶ پروژه در زمینه های گوناگون آموزشی و پرورشی، ورزشی، کشاورزی و راه و ترابری در شهرستان کوار افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، فرماندار کوار در گفتگو با خبرنگار بهار کوار از افتتاح همزمان پروژه های متعدد به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: مدارس روستاهای آباده آبگرم، نوروزان و موردراز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شوند.

وی افزود: از دیگر برنامه های هفته دولت در کوار که یکشنبه ۵ شهریور با حضور استاندار فارس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به صورت همزمان افتتاح می گردد، معابر روستاهای محمودآباد ۲ دانگ و ۳ دانگ، لهکویه، سه رود، ولیعصر، آباده آبگرم و شهر مظفری با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان می باشد.

سعید خانی مظفری در ادامه گفت: افتتاح همزمان زمین چمن مصنوعی شهر مظفری، روستاهای ارباب سفلی و ولیعصر بالغ بر ۴ میلیارد نیز از برنامه های هفته دولت می باشد.

وی اظهار داشت: افتتاح کارخانه بیس گل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و افتتاح ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان نیز از برنامه های هفته دولت در شهرستان کوار می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار افتتاح روشنایی پل شهیدان سیاه کواری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان را از برنامه های هفته پیش رو برشمرد و افزود: تعداد پروژه هایی که امسال در هفته دولت در شهرستان کوار افتتاح می شود، ۱۶ پروژه و با رشد دوبرابری نسبت به سال قبل است، چرا که در سال گذشته پروژه های هفته دولت با اعتبار ۲۶ میلیارد تومانی و امسال پروژه ها با اعتبار ۵۳ میلیارد تومانی مورد افتتاح قرار می گیرند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21321

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.