29

با پیگیری مشکلات مردم و دنبال کردن وعده‌ها اعتمادهای آسیب دیده را جبران کنید/ ایران تن به مذاکرات فرسایشی نمی‌دهد

  • کد خبر : 4079
  • 24 دی 1400 - 18:10
با پیگیری مشکلات مردم و دنبال کردن وعده‌ها اعتمادهای آسیب دیده را جبران کنید/ ایران تن به مذاکرات فرسایشی نمی‌دهد
امام جمعه شهرستان کوار گفت: مشکلات مردم باید پیگیری و وعده‌ها باید دنبال شود تا اعتماد افزایش یابد؛ در دولت قبل بخشی از اعتماد مردم آسیب دید که باید جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، حجت‌الاسلام مجید گشول در نماز جمعه این هفته شهر کوار تقوای الهی را بهترین گنج و محکم‌ترین پناهگاه و عزیزترین عزت دانست و ادامه داد: ما باید تقوای بهداشتی را رعایت کنیم و واکسن‌های لازم را دریافت کنیم و از ماسک استفاده کنیم تقوای اجتماعی و خانوادگی ایجاب می‌کند از خانواده خود مراقبت کنیم و نسبت به موضوع حجاب حساس باشیم و دیگران را نیز نهی‌ازمنکر کنیم.

وی افزود: تقوای اقتصادی باعث می‌شود به فکر فقرا باشیم و فقرزدایی کنیم، تقوای مدیریتی باعث می‌شود مسئولان به مشکلات مردم بیش‌ازپیش توجه کنند و برای کاهش مشکلات بیش‌ازپیش تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان کوار ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین ابراز داشت: باید به تکریم مادران و همسران شهدا بیش‌ازپیش باید توجه شود. حضرت ام‌البنین در ولایت ذوب‌شده بود و الگوی ایمان روحیه جهادی بصیرت ولایتمداری حضور در میدان تبیین وفاداری و ادب و معرفت است.

حجت‌الاسلام گشول در ادامه گفت: شهید نواب صفوی و نهضت فدائیان اسلام در شکل‌گیری انقلاب اسلامی تأثیرات فراوانی داشتند نهضت فدائیان اسلام و شهید نواب صفوی سازمان و تشکیلات اسلامی و شبکه‌ای در کشور به وجود آورده‌اند و برای قانون اساسی پیش‌نویس تدوین کردند.

وی بابیان اینکه شهید نواب در کتاب راهنمای حقایق به آسیب‌شناسی مفاسد در ایران و بیان برنامه اصلاحی و سازوکارهای حکومتی پرداخته است ادامه داد: نهضت فدائیان اسلام بر فضای حوزه علمیه اثر گذاشت بر یاران حضرت امام اثر گذاشت و حضرت امام و مقام معظم رهبری به این شخصیت عالی‌قدر علاقه شدید داشته‌اند.

امام جمعه شهرستان کوار با اشاره به 26 دی‌ماه سالروز فرار شاه خائن از ایران گفت: از سرنوشت شاه خائن سرنوشت صدام جنایت‌کار سرنوشت رییس‌جمهور اخیر افغانستان و شواهد فراوان کودتاهای آمریکایی نشان می‌دهد اعتماد به آمریکا و غرب غلط است و وابستگی به اجنبی مایه ذلت و پستی است.

مشکلات مردم باید پیگیری شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل شهرستان کوار نیز گریزی زد و گفت: از سرگروه‌های همیاران طبیعت که در مهار آتش و فرونشاندن آتش در منابع طبیعی همکاری کرده‌اند و از بسیجیان خواهر مدافع سلامت قدردانی می‌کنم، بسیج مردمی و فرهنگ مقاومت و دفاع عزت بخش مانع سلطه دشمن و مایه محو توطئه‌های دشمن است.

گشول غیرت دینی مردم غیور شهرستان کوار را سرمایه ملی و دینی دانست و افزود: قرارگاه منطقه‌ای امامان جمعه شهرستان‌های کوار و فیروزآباد و قیر و کارزین و فراشبند در شورای هم‌افزایی و همفکری، مایه تبادل تجربیات و پیگیری بهتر مطالبات مردم است.

 وی با تأکید بر لزوم تأسیس شعبه پلاک گذاری در مرکز شهرستان گفت: مصوبات شورای ترافیک باید موردتوجه بیشتر قرار گیرد و عمل شود و سخت‌افزارهای لازم تأمین گردد.

امام جمعه شهرستان کوار در رابطه با سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به همراه مدیرکل و نماینده به شهرستان کوار اذعان کرد: طی این سفر از شهرهای کوار، اکبرآباد، مظفری و روستاهای دره عسلو، سه رود، نوروزان، قصر احمد، دهشیب، ولی‌عصر، فتح‌آباد، باغان و هور باف بازدیدهای میدانی به عمل آمد.

وی در ادامه تأکید کرد: مشکلات مردم باید پیگیری شود، وعده‌ها باید دنبال شود تا اعتماد افزایی شود در دولت قبل بخشی از اعتماد مردم آسیب دید باید جبران شود.

ایران اسلامی تن به مذاکرات فرسایشی نمی‌دهد

حجت‌الاسلام گشول در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه دستگاه محاسباتی استکبار جهانی و دولت ظالم ایالات‌متحده دچار غلط و اشتباه است، گفت: میلیون‌ها جوان ایرانی که در اربعین و میدان جهاد و فرهنگ و مراسم اهل‌بیت و میدان مجاهدت حضور دارند ازنظر دستگاه محاسباتی استکبار دیده نمی‌شوند درحالی‌که با همین سرمایه‌ها توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

وی افزود: دشمن برای منفعل سازی تیم مذاکره‌کننده در جنگ روایت‌ها روایت سازی معکوس می‌کند و فضاسازی می‌کند اما ایران هیچ عجله‌ای برای مذاکره هسته‌ای ندارد و به‌هیچ‌وجه عقب‌نشینی نمی‌کند، ایران اسلامی در اوج آمادگی نظامی است و تن به مذاکرات فرسایشی نمی‌دهد و به هیچ کشوری باج نمی‌دهد انقلاب اسلامی و جریان مقاومت با تحریم و فشار و جنگ روانی از حرکت نمی‌ایستد.

حجت‌الاسلام گشول در ادامه اظهار داشت: انقلاب رنگی ناکام در قزاقستان از توطئه براندازانه و شیطنت آمریکا پرده‌برداری کرد دولت مستکبر آمریکا هر جا نفوذ کند توطئه برانگیز و مفسده آور است. 

وی افزود: روابط ایران با طالبان به معنی به رسمیت شناختن طالبان به‌عنوان یک دولت نیست بلکه برای هم‌گرایی اقوام افغان و زمینه‌سازی برای تشکیل یک دولت فراگیر و ملی متشکل از همه اقوام و گروه‌ها است.

امام جمعه شهرستان کوار در خاتمه بابیان اینکه روز غزه نماد مقاومت و عزت است، گفت: رژیم صهیونیستی از پس مقاومت در باریکه غزه هم برنمی‌آید و مقاومت مردم غزه و فلسطین خاری در چشم صهیونیست‌ها است و این رژیم نامشروع محکوم ب نابودی و زوال است.

خطبه اول
خطبه دوم

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=4079

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.