12

بازدید فرماندهی سپاه کوار و همراهان از دفتر پایگاه خبری بهار کوار / رسانه‌ها برای فعالیت موثرتر نیاز به حمایت دارند

  • کد خبر : 22745
  • 29 آبان 1402 - 21:25
بازدید فرماندهی سپاه کوار و همراهان از دفتر پایگاه خبری بهار کوار / رسانه‌ها برای فعالیت موثرتر نیاز به حمایت دارند
فرمانده سپاه ناحیه کوار و همراهان با حضور در دفتر پایگاه خبری بهار کوار از تلاش خبرنگاران این رسانه تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، در اولین روز هفته بسیج سرهنگ محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار به همراه حجت الاسلام ناصر نیکبخت مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کوار و معاونین فضای مجازی و روابط عمومی از دفتر پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار در این شهرستان بازدید نمودند.

سرهنگ محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار در خصوص اهمیت فعالیت کار رسانه‌ای و جهاد تبیین با خبرنگاران این رسانه به گفت‌وگو پرداخت و کار در رسانه را در این شرایط بسیار حساس و هوشمندانه برشمرد و تاکید کرد؛ در زمان انتخابات باید رسانه ها بیشتراز قبل فعالیت داشته باشند و به تبیین مردم درخصوص عملکرد های نظام و رفع شبهه ها بپردازند.

همچنین او از تلاش‌های مجموعه خبری بهارکوار در سطح شهرستان جهت اطلاع رسانی اخبار و پوشش برنامه ها تقدیر کرد.

در ادامه مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کوار گفت: رسانه به حدی اهمیت دارد که حتی در زمان های گذشته همچون زمان امام علی(ع) نیز به آن توجه زیادی میشد.

وی افزود: آن زمان یکی از ابزار رسانه، شعر بود. برای اینکه بتوانند اسلام را تبلیغ نمایند، از شعرا استفاده میکردند تا در رابطه با اسلام شعر بسرایند. و قسمتی از هزینه بیت المال را صرف تبلیغ اسلام می نمودند. بنابراین در حال حاضر مسؤولین ما نیز باید برای رسانه اهمیت قائل شوند و به رسانه ها کمک کنند.

در این دیدار زهره لطفیان مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار درخصوص عملکرد بهارکوار اظهار کرد: این پایگاه خبری از سال 92 درحال فعالیت می باشد و در سال 99 با انتقال مدیریت فعالیت آن با نیروهای جوان به طور کاملا افتخاری و بدون دستمزد آغاز شد که اکنون در سطح استان جزو برترین پایگاه های خبری هستیم.

وی افزود: خبرنگاران بهارکوار همیشه سعی داشته اند واسطه ای بین مسیولین و مردم باشند تا هم عملکرد مسئولین به مردم اطلاع رسانی شود هم صدای مردم به مسئولین رسانده شود و همیشه در تلاش بوده اند تا مشکلات و مطالبات مردم را پیگیری و به نتیجه برسانند.

لطفیان در ادامه با قدردانی از نوع ارتباط سپاه ناحیه کوار با رسانه‌ها یادآور شد: سپاه ناحیه کوار ضمن توجه به اهمیت وجود رسانه ها و جهاد تبیین همواره به کمک خبرنگاران و اهالی رسانه که فعالیت دارند، آمده است و همین سبب شده تا رسانه ها نگاه بسیار خوب و مثبتی نسبت به مجموعه سپاه و بسیج داشته باشند.

مدیر دفتر بهارکوار در پایان گفت: برای اینکه بیشتر خبرنگاران تشویق شوند تا در عرصه رسانه فعالیت بیشتری نمایند و همچنین اخبار مثبت،اخبار خوب و امید بخش شهرستان را بیشتر انعکاس دهند تا شهرستان کوار در سطح کشور بصورت یک شهرستان خوب معرفی شود نیاز است که مسؤولین متولی از لحاظ تجهیزاتی و مالی رسانه ها و‌ خبرنگاران را مورد حمایت قرار دهند.

در ادامه محمدصادق بخشی سردبیر پایگاه خبری بهارکوار به حمایت از خبرنگاران تاکید کرد و گفت: افرادی که در مجموعه رسانه ای بهار فعالیت میکنند، همگی با استعداد هستند و حتی قابلیت نوشتن کتاب یا حضور در شبکه ملی را دارند اما به دلیل عدم حمایت طی نمودن این مسیر برای آنها دشوار است.

وی افزود: لازم است که افراد با مهارت و با استعداد در شهرستان بیشتر مورد توجه مسئولین قرار گیرند تا مسیری برای رشد آن ها و پیشرفت شهرستان گشایش یابد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22745

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. حالا اون آقایی که پشت میز نشسته رییس تون هست یا مهمونتون؟

  2. خیلی خوبید شما ممنونم از زحماتتون : )

  3. دو برادر یکی خدمت سلطان کردی و دیگر به زور بازو نان خوردی.

    باری این توانگر گفت درویش را که: چرا خدمت نکنی تا از مشقت کار کردن برهی؟

    گفت: تو چرا کار نکنی تا از مذلّت خدمت رهایی یابی که خردمندان گفته‌اند نان خود خوردن و نشستن به که کمر شمشیر زرّین به خدمت بستن.

    به دست آهن تفته کردن خمیر

    به از دست بر سینه پیش امیر

    عمر گرانمایه در این صرف شد

    تا چه خورم صیف و چه پوشم شتا

    ای شکم خیره به نانی بساز

    تا نکنی پشت به خدمت دو تا

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.