12

تاسیس مجمع خیرین سلامت شهرستان کوار

  • کد خبر : 22847
  • 05 آذر 1402 - 11:05
تاسیس مجمع خیرین سلامت شهرستان کوار
فرماندار کوار در مراسم سالگرد آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی این شهرستان از تاسیس مجمع خیرین سلامت شهرستان کوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سعید خانی مظفری در این مراسم اظهار داشت: با مجوز وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مجمع خیرین سلامت شهرستان کوار به صورت رسمی ثبت و دارای شناسه گردید.

وی افزود: با رای ارکان مجمع، عبدالعلی رحیمی مظفری به عنوان رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان کوار انتخاب گردید و آقای شمس به عنوان نائب رئیس مجمع، آقای سالخورده به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان، آقای امیری با سمت خزانه دار، آقایان مجرد و بهمنی با سمت بازرس مجمع، آقای شکوهی به عنوان نماینده مجمع خیرین سلامت در بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی و خانم مهدی زاده با عنوان دبیری مجمع سلامت شهرستان کوار معرفی شدند.

فرماندار شهرستان کوار با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی هدف پیش روی ما بر اساس گام دوم انقلاب که رهبری آن را تبیین فرمودند، مشخص است، اظهار داشت: ما براساس سه مولفه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی طبق برنامه ای که پیش رو داریم، در این راستا باید حرکت کنیم.

وی ادامه داد: خودسازی امری فردی است، اما جامعه پردازی یعنی اینکه نسبت به جامعه و مشکلات آن دغدغه مند بوده و نسبت به رفع آن کوشش کنیم و کاری که شما خیّران عزیز در امر بیمارستان سازی انجام می دهید، در راستای جامعه پردازی است؛ چرا که نسبت به جامعه خویش متعهد بوده و در مسیر کمک به هم نوع خود قدم برمی دارید.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار ضمن تقدیر از قرارگاه ریحانه النبی جهت تلاش در محرومیت زدایی و دغدغه مندی در این زمینه گفت: قرارگاه ریحانه النبی طبق وظایفی که در اساسنامه دارد، دغدغه مندانه در امر ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی ظاهر شده است و به جز ساخت بیمارستان در عرصه های دیگری هم‌چون کمک به محرومان در زمینه تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی، اعطای کمک به ساخت سردخانه مجموعه فرمشکان و تامین مصالح ساختمانی نیازمندان فعالیت داشته که متولیان امر باید این خدمات را برای مردم تبیین کنند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22847

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.