4

خروش چشمگیر غیرت کواری‌ها در حمایت از روز قدس و آرمان فلسطین

  • کد خبر : 26733
  • 17 فروردین 1403 - 18:11
خروش چشمگیر غیرت کواری‌ها در حمایت از روز قدس و آرمان فلسطین
حضور قبل از موعد در میدان شهدای شهر کوار خبر از یک‌ تجمع بزرگ می‌داد. حضور مردم هر لحظه پرشورتر می‌شد و بر شکوه و اقتدار این حرکت بزرگ می‌افزود.

پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، فاطمه دیباور: صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود و هر انسان آزادی خواهی را به تکاپو‌‌ وا می‌داشت. مردم از اعمال ددمنشانه صهیونیست‌ها در مقابل مردم غزه به ستوه آمده بودند. غیرت آن‌ها تاب تحمل جسارت به خواهران مظلوم مسلمانشان را نداشت. آن‌ها از جنایت شیطان در برابر کودکان بی‌پناه فلسطینی به خروش آمده بودند.

دیدن تصاویر گورهای دست جمعی مسلمانان در گوشه‌ای از عالم که با خباثت‌ تمام معنای اسرائیلی‌ها عمرشان به پایان می‌گرایید، قلب آن‌ها را به درد می‌آورد.

صهیونیست‌ها هتاکی را به آخرین حد و مرز خود رسانده بودند. آن‌ها قوانین بین‌المللی را شکسته و با بمباران بیمارستان‌های غزه و مقر کنسولگری ایران در سوریه مقررات مورد قبول جهان را نقض کرده بودند.

⁉️پس آیا می‌توانست کوتاه آمد و فریاد غیرت سر نداد؟ آیا می‌شد در خانه نشست و‌ به گزیدن کنج عزلت تن داد؟ آیا فریاد آزادی خواهی ملت‌های مسلمان جهان و مردم با غیرت ایران در مقابل این جنایت بزرگ خفقان می‌پذیرفت؟

خروش غیرت کواری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال

مردم با غیرت شهرستان کوار امروز برای ادای تکلیف انسانی و شرعی به صحنه آمده بودند؛ آن ها با ابراز دوستی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین «تولی» را به نمایش گذاشتند و با نشان دادن خشم و انزجار خود از رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی «تبری» را به خوبی معنا کردند.

اقشار مختلف مردم در راهپیمایی حضور داشتند. زن و مرد، پیر و جوان و کودک در مقابل این همه جنایت به خروش آمده بودند.دهه‌نودی‌ها نیز از این اقدامات خباثت‌ آلود رژیم کودک کش اسرائیل به خشم آمده و با حضور مثال زدنی خود در راهپیمایی امروز دین خود را به هم‌کیشان خویش در آن سوی مرزها خوب ادا کردند. آن‌ها با مشت‌های گره کرده فریاد آزادی خواهانه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=26733

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.