25

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کوار برگزار شد

  • کد خبر : 9065
  • 14 خرداد 1401 - 22:52
مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کوار برگزار شد
مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد ۴۲ امروز (شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱) همزمان با سراسر کشور در مصلی چهارده معصوم(ع) کوار با حضور عموم مسئولین و مردم شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار این آئین همزمان با بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در مناطق مختلف شهرستان کوار نیز برگزار شد.

امام‌جمعه شهرستان کوار حجت‌الاسلام گشول در این مراسم اظهار کرد: حضرت امام راحل تجسم آیه‌های قرآن و سیره اهل‌بیت و زندگی او پیامبر گونه بود.

وی افزود: شهدای ۱۵ خرداد نیز مظلومانه در راه دفاع از دین مرجعیت و ولایت به شهادت رسیده‌اند. مکتب امامان انقلاب و شهدا، برنامه زندگی سعادتمندانه در همه ابعاد است.

حجت الاسلام گشول گفت:ایستادگی در برابر دشمن، تزریق روح خودباوری و ایستادگی در مردم و همچنین تدوین قانون اساسی از جلوه‌های عقلانیت مکتب حضرت امام است.

وی در ادامه اخلاص، توکل، توسل و تضرع اخلاق‌مداری و پرهیز از بداخلاقی و پرهیز از گناهان از جلوه‌های معنویت و عرفان در مکتب حضرت امام برشمرد و بیان کرد: حضرت امام در سحرگاهان آن‌قدر اشک می‌ریختند که دستمال عادی کفاف اشک ایشان را نمی‌داد و برای زدودن اشک از حوله استفاده می‌کردند.

گشول افزود: اصرار بر رسیدگی به محرومین توصیه به پرهیز از اشرافیگری توصیه به مردمی بودن مسئولان از جلوه‌های عدالت در مکتب حضرت امام است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=9065

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.