11

معاون سیاسی استانداری فارس: مردم بدون لکنت زبان مسئولان را نقد کنند

  • کد خبر : 23262
  • 24 آذر 1402 - 21:16
معاون سیاسی استانداری فارس: مردم بدون لکنت زبان مسئولان را نقد کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مردم باید بدون لکنت مسئولان را نقد کرده و از آنها مطالبه گری کنند و در مقابل مسئولان هم باید با دقت، عالمانه و صادقانه پاسخگوی مردم باشند و این تکلیف آنها است.

اسماعیل قزل سفلی، چهارشنبه در دیدار با فعالان و گروه‌های مردمی شهرستان کوار افزود: طی سال‌های اخیر، گروه‌های مردمی و جهادی در عرصه های مختلف رشد یافته‌ و به بلوغ رسیده‌اند و دولت مردمی باور اصلی خود را بر استفاده از ظرفیت مردم و گروه‌های مردمی و جهادی در جهت پیشرفت کشور قرار داده است.

وی ادامه داد: دولت تلاش می‌کوشد که با ساختار سازی و بستر سازی، زمینه ورود مردم در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و به ویژه اقصادی و اجتماعی را فراهم کند.

او اظهار کرد: امروز مسئولان باید بپذیرند که پاسخگوی سوالات و مطالبه گری گروه‌های مردمی و جهادی باشند و از طرفی گروه‌های مردمی و جهادی هم باید با دانش افزایی و مهارت افزایی بتوانند مسائل جامعه را به شکل مساله ممحور و تخصصی دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مسئولان باید ظرفیت های خود را در مقابل سوالات و نقد مردم و گروه های مردمی و جهادی بالا ببرند و هیج مسئولی نباید به خود اجازه دهد که در مقابل سوال و مطالبه گیری تخصصی، منطقی و دقیق مردم و گروه‌های جهادی موضع گیری کرده یا عصبانی شود.

قزل سفلی افزود: یکی از بحث هایی که در این مسیر به عنوان یک گفتمان در جهت تحقق گفتمان اصلی دولت که مردم گرایی است دنبال می شود فراهم کردن شرایط برای نقش آفرینی گروه های مردمی و جهادی در مسیر پیشرفت است و مسئولان امر باید توجه کنند که بدون مشارکت و حضور مردم و گروه‌های جهادی کارها آنگونه که باید پیش نخواهد رفت.

وی افزود: از گروه‌های مردمی و جهادی هم این انتظار می رود که راجع به مباحثی که مطرح می کنند تامل کنند و نیز ما وظیفه داریم مطالبات مردم را بشنویم و آنها را در تصمیم گیری ها و مسیر حرکت خود دخالت دهیم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=23262

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام آقای معاون سیاسی استانداری فارس یه مشکل درموردزمین های ارازی شیب داری کشت دیم درمنتقه شهرستان کوارهست که بالغ به هشت نه سال هست که جهادکشاورزی و منابع طبعیی استان فارس هیچ عملی برای واگذاری نمیکنن یه رسیدگی کنید

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.