10

یادواره خورشید شهر برگزار شد/ بزرگداشت سردار کواری عرصه تخریب

  • کد خبر : 24380
  • 18 بهمن 1402 - 16:10
یادواره خورشید شهر برگزار شد/ بزرگداشت سردار کواری عرصه تخریب
شب گذشته همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) یادواره شهید شاخص سال،سردار شهید سردار خورشیدی درمصلای ۱۴ معصوم(ع) شهرستان کوار برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سردار شهید خورشیدی مسئول تخریب لشکر۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس و شهید شاخص شهرستان کوار در سال جاری است.

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این سردار بزرگ عرصه تخریب، یادواره ای با عنوان «خورشید شهر» در مصلای ۱۴ معصوم(ع) با حضور پرشور مردم شهرستان کوار و اجرای برنامه های متنوع برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن خیرمقدم گویی به شرکت کنندگان در یادواره، یاد و خاطره ۵۰۰ شهید شهرستان کوار را گرامی داشت و از مقام شامخ سردار تخریب شهرستان کوار شهید خورشیدی تجلیل نمود.

سپس گروه سرود پسرانه روستای ارباب سرودی را در وصف وطن و شهیدان اجرا نمودند و همرزمان شهید خورشیدی به بیان خاطراتی از این سردار حماسه ساز کواری پرداختند.

سید علی مومن و برادر رجایی از دوستان و‌همرزمان این شهید شاخص بودند که با بیان دلاوری ها و شجاعت های سردار خورشیدی، حضار را با گوشه ای از شخصیت این شهید والامقام آشنا نمودند.

در این مراسم هم چنین نمایشی با محور شهید خورشیدی برگزار گردید که با صحنه سازی و نورپردازی زیبا لحظه شهادت این بزرگ مرد عرصه تخریب را به تصویر می کشید.

سپس روح الله سالخورده از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی و روضه خوانی در رثای امام موسی کاظم(ع) پرداخت.

در پایان مراسم نیز حضار شام را میهمان سفره بابرکت اهل بیت(ع) و شهیدان بودند.

عکاس: زهرا پاکدامن

احمدرضا بخشی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=24380

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.