42

تجمع بزرگ مردمی یوم‌ الله 13 آبان در شهرستان کوار

  • کد خبر : 2545
  • 12 آبان 1400 - 13:13
تجمع بزرگ مردمی یوم‌ الله 13 آبان در شهرستان کوار
فرماندار شهرستان کوار از برگزاری مراسم سیزده آبان امسال در دو نقطه شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش بهار کوار، تجمع بزرگ مردمی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، دانش آموزان و دانشجویان در یوم‌ الله ۱۳ آبان ماه ساعت 9 صبح در روبروی مصلا چهارده معصوم شهر کوار و ساعت 10 صبح در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر اکبراباد برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوار جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های یوم‌ الله ۱۳ آبان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین گشول امام‌جمعه شهرستان کوار، حجت‌الاسلام و المسلمین میرشکاری امام‌جمعه شهر اکبرآباد، اشکان کاظمی فرماندار شهرستان کوار، سرهنگ هاشمی فرمانده انتظامی کوار، سرهنگ عابدی فرمانده سپاه کوار، نامداری بخشدار مرکزی و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

اشکان کاظمی فرماندار کوار در این جلسه با بیان اینکه در یوم‌ الله ۱۳ آبان امسال به دلیل شرایط کرونا مراسم راهپیمایی نخواهیم داشت و به‌صورت تجمعی خواهد بود، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته و با مجوزهایی که برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان داده شده با شکوه هر چه تمام‌تر و درعین‌حال با رعایت پروتکل‌ها در شهر کوار و اکبرآباد برگزار خواهد شد.

در این جلسه مسئولین با تأکید بر اینکه ۱۳ آبان امسال مصوب شده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شود، خاطرنشان کردند: در مراسم ۱۳ آبان استفاده از ماسک الزامی بوده و در تجمع این روز ضرورت دارد. همچنین خواستار تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان و همکاری همه نهادها و دستگاه‌های دولتی برای گرامیداشت این روز بزرگ شدند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2545

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.