22

انتقال لوله 18 متری به فتح آباد جهت چاه آب آشامیدنی

  • کد خبر : 17673
  • 25 فروردین 1402 - 19:17
انتقال لوله 18 متری به فتح آباد جهت چاه آب آشامیدنی
در راستای پیگیری جهت رفع مشکلات آب آشامیدنی یک شاخه لوله ۱۸ متری و یه شاخه لوله ۶ متری از کوار به روستای فتح آباد انتقال داده شد تا به چاه آب اضافه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار از فتح‌آباد، در راستای پیگیری جهت رفع مشکلات آب آشامیدنی یک شاخه لوله ۱۸ متری و یه شاخه لوله ۶ متری از کوار به روستای فتح آباد انتقال داده شد تا به چاه آب اضافه شود.

یاسر بهمنی تبار دهیاری دهستان فتح آباد بیان کرد: همانگونه که مستحضرید با اینکه هنوز فصل گرم فرا نرسیده است متاسفانه در برخی نقاط روستا دچار کم آبی شده ایم که دلیلش هم کم شدن آب چاه‌ها و وضعیت نابسامان لوله کشی ها هست.

تشریح کرد: لذا ضمن تشکر از خانواده های محترمی که در مصرف آب صرفه جویی می‌کنند از سایر خانواده‌ها نیز خواستاریم در زمینه مصرف آب صرفه جویی نمایند و هر جا انشعاب شکسته ای هست را تعمیر نمایند.

وی در پایان افزود: همچنین جهت پیگیری ادامه پروژه اصلاح شبکه انتقال آب روستا مرتب پیگیر ادارات شهرستان، نماینده و آبفای استان هستیم که ان شاءالله زودتر ادامه پروژه انجام شود و در نهایت تشکر میکنیم از آقای قائم بهمنیان که با همکاریشان این لوله ها به روستا رسید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=17673

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.