28

شهادت،آرزوی مردان خدا

  • کد خبر : 16323
  • 22 اسفند 1401 - 11:32
شهادت،آرزوی مردان خدا
به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید شهید باشی تا شهید شوی و شرط شهید شدن ، شهید بودن است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت ،لایق مردانی بی ادعا می خواهند ، هر کسی را شایستگی آن نیست که به این حریم وارد شود و خلعت زیبای آن را بر تن کند . طبق حدیث نبوی ( موتوا قبل ان تموتوا ) بمیرید قبل از آن که مرگ به سراغتان بیاید و شهدای ما همه این گونه بوده اند .

و یکی از شروط اصلی شهادت این است که دل یک دله کنی ( القلب حرم الله ) و دلت حرم خدا باشد و جز خدا کسی به این حرم وارد نشود . ( و لاتسکن حرم الله غیر الله ) و الحق که شهدای این نظام جمهوری اسلامی از شهدای انقلاب گرفته تا شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، مدافع امنیت ، مدافع سلامت وخاصه شهدای گمنام هیچ کدام از این امر مستثنی نمی شوند .

شهدای شهر شهید پرور اکبرآباد از سردار شهید حاج شکرالله هاشم زاده که همیشه در قنوت نمازهایش شهادت را از معشوق یگانه خویش می خواست . سه شهید جاویدالاثر شهر ما شهید ناصر ویس ، شهید محمد زمان کشاورز و شهید نظر رنجبر که گمنامی را بر گزیدند و هنوز که هنوز است در آغوش خاک در گوشه ای از این سرزمین مقدس در جوار مادرشان خانم فاطمه زهرا(س) از دل می گویند و محاسن دیگر از شهدای شهرمان که همه به خوبی آنها را می شناسیم . و مجال نام بردن از یکیک آنها نیست

همه دل را حریم خدای قادر متعال کرده بودند و شهادت را خو برگزیده بودند ، اکثرا در وصیت نامه هایشان گفته بودند که به زور و اجبار پا به جبهه گذاشته اند و خود بارضایت خویش برای دفاع از دین و ناموس و وطن خویش پا به جبهه گذاشته اند والحق کسی که دربند با نفس خویش سپرده شود قطعا چه بکشند و چه کشته شوند پیروز میدان پهناور الهی است .

تقدیم به شهدای شهر اکبرآباد

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16323

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.