26

دختران حسنات‌اند و پسران نعمت حق‌اند / ممانعت و جلوگیری از صدها عملیات تروریستی توسط سربازان گمنام

  • کد خبر : 16180
  • 19 اسفند 1401 - 18:49
دختران حسنات‌اند و پسران نعمت حق‌اند / ممانعت و جلوگیری از صدها عملیات تروریستی توسط سربازان گمنام
امام جمعه شهر اکبراباد گفت: إمام صادق (عليه السلام ) فرمودند دختران حسنات‌اند پسران نعمت حق‌ند، بر حسنات بهره مى ‏دهند و از نعمت باز پرسى مى‏ كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، حجت‌الاسلام‌ قاسم میرشکاری امام جمعه شهر اکبرآباد در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به اهمیت فرزندآوری، خصوصا دختر داری پرداخت و با اشاره به احادیث بیان کرد: طبق فرموده پیامبر دختران چه خوبند، مهربان و نرمخو، مددكار و آماده به كار، أنيس انسان، با بركت و علاقه‏ مند به پاكيزگى.

وی افزود: إمام صادق (عليه السلام ) فرمودند دختران حسنات‌اند پسران نعمت حق‌اند، بر حسنات بهره مى ‏دهند و از نعمت باز پرسى مى‏ كنند.

حجت الاسلام میرشکاری در ابتدای خطبه دوم مردم را به تقوای الهی و دوری از محرمات دعوت کرد و با توجه به مراسمات نیمه شعبان صورت گرفته در شهر اکبرآباد از بانیان خیر در این مراسم تشکر کرد و افزود:ضمن تشکر فراوان از بانیان برپایی باشکوه مراسم نیمه شعبان و کسب فیض از سخنرانان کشوری همچون آیت الله صدیقی و سرلک و خصوصا تشکر از سیمای مرکز فارس و مجری عزیزجناب آقای خرم نژاد و همکارانش که مراسم جشن شهر اکبرآباد را به صورت مستقیم از سیمای فارس پخش نمودند.

امام جمعه شهر اکبراباد ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام، مهمترین فعالیت های آنان در ماه های اخیر را عنوان کرد: ممانعت و جلوگیری از صدها عملیات تروریستی مشابه عملیات در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و دستگیری چند ده عوامل دخیل در عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از جمله فعالیت های سربازان گمنام در چندماه اخیر می باشد.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که تمامی عوامل،وابسته به داعش و غیر ایرانی بوده که از نوع عملیات و کیفیت اقدام رد و پای رژیم غاصب صهیونیستی مشهود است.

میرشکاری تشریح کرد: ضربه به عوامل طراحی بمب گذاری در یکی از شهرهای بزرگ استان فارس و کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد منفجره، ضربه به عناصر متصل به سازمان منافقین که در صدد ایجاد نا امنی در کشور و استان فارس بوده اند، از جمله فعالیت های سربازان می باشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16180

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.