38

برگزاری جلسه مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان کوار به ریاست فرماندار

  • کد خبر : 2847
  • 23 آبان 1400 - 23:34
برگزاری جلسه مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان کوار به ریاست فرماندار
جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان کوار به ریاست اشکان کاظمی فرماندار شهرستان و با حضور ناهید معاون فرماندار، نامداری بخشدار مرکزی، تعدادی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان و دهیاران بخش مرکزی در فرمانداری کوار برگزار شد.

اشکان کاظمی فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار داشت: دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت برای برطرف کردن مشکلات روستاها، تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مسؤولان را در اولویت کارهای خود قرار دهند و برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کاظمی در زمینه برگزاری جلسات با دهیاران، تعامل سازنده و همکاری با ادارات و تلاش دهیاران برای مطالعه و شناخت پتانسیل های منطقه خود از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنایع نکاتی را یادآور و خواستار تلاش مضاعف دهیاران شد.

وی ادامه داد: ایجاد همدلی و مشارکت بیشتر روستائیان در اداره روستا با تلاش دهیاران در حوزه فعالیت دهیاریها باید مورد توجه باشد.

ایشان تاکید کرد: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد.

در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید مشکلات مربوط به طرح هادی،آب، راه ،مخابرات، ورزش، برق، صنعت، منابع طبیعی و …. مورد بررسی قرار گرفت که پس از بیان مشکلات توسط دهیاران، مسئولین دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه، در جهت پاسخگویی و ارائه گزارش اقدامات و پیگیری های انجام شده و موانع موجود توضیحات خود را ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2847

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.